Teluk Chempedak 6:45 AM


Teluk Chempedak 6:45 AM, originally uploaded by rejim.

Malam semalam aku balik rumah awal, biar lah si Jaja yang tutup Gym.. lagipun dah kerja dia ye dak? hehe. Sebelum tido tu aku cakap kat wife aku, rasa nak shoot sunrise pagi besok. Kena bangun awal la kata aku.

Bila aku bukak mata, nampak wife aku kat depan aku tengah kejutkan aku. Dah pukul 6:00 pagi kata dia.. isk.. ari nih ari sabtu, rasa macam nak tido balik pun ada. Pastu aku tengok dia dok kemas baju masuk dalam beg. Aik.. ni nak pegi mana pulak ni? masa tu baru aku teringat yang aku ajak dia shoot sunrise.

Terus aku cepat cepat pakai baju, solat dan capai beg kamera. Aku pecut pegi Teluk Chempedak. takut miss matahari keluar. Alhamdulillah, sempat gak shoot. Subhanallah... memang cantik. Walaupun sekarang musim hujan, tapi still boleh menikmati keindahan matahari terbit walaupun sekejap.

Petang ni nak try shoot matahari terbenam belakang masjid besar pulak. Harap harap sakses.

Comments

Unknown said…
Ye la shoot sunrise ye .... bila nak shoot aku nyer collage .....
iFaris said…
Nurul nak mintak gambar ni..
Dia nak frame kat umah..