Selamat Hari Raya


family-all-raya (Large), originally uploaded by rejim.

Raya kali ni aku beraya di Kuantan dan juga di Purun. Raya kali ni macam biasa juga, cuma travelling dah jadi selesa dek kerana Livina de Vida Loca aku tuh heheh..

Kengkawan ramai datang.. kawan kawan makin bertambah. Bebudak Gym, Geng photographer, geng UIA dan ramai lagi. Kali ni aku satu family dapat berkumpul lagi.. so, apa lagi.. amik gambo ler hehehe.

Raya kali ni sepupu aku Hatif bertunang.. masa shoot majlis pertunangan tetiba ada photographer lain plak. Sekali tengok rupanya Tom (Ramzul).. aku ingat dia OP dari pihak pempuan.. rupanya dia shoot sepupu dia tunang.. lerr.. Tunang Hatif sepupu Tom, Aku sepupu Hatif. Aku dan Tom = SEDARA muahahahahaha

Maka apabila kami berpisah dahulu kami sudah MERBAHAYA.. kini kami bersatu.. siaplerrrrrrrrr hehehehehe

Anyway.. SELAMAT HARI RAYAAAAAAA..

p/s: mesin water vending machine berharga RM5,700 seunit. Jangan bayar RM16k untuk mendapatkannya. :)

Comments

Me said…
Salam bang, selamat hari raya. Livina la vida loca kau perform tak raya ni?
Aishah said…
Hi! saya juga minat dengan grafik berkomputer ni,skrang i keja ngan wedding house cina sbg designer.leh lah kita kongsi idea k.
Aishah said…
Tapi nak wat album melayu ni susah sikit coz byk gambar nak masuk.x mcm cina punya.i suka yang ada feel.gambar cantik design pun bleh cantik btl tak????
aishah kerja kat wedding house mana?