Saing Ambe


Saing Ambe, originally uploaded by rejim.

Semalam aku dikunjungi kawan aku dari Ganu.. lama tak cakap ganu.. mujo la lidoh dok kerah lagi. buleh lagi nok cakak lebih kurang bau ikang. hehehe

Ustaz Azhar Idrus ni aku kenal dari ganu lagi. Masa aku duduk ganu. Tapi masa tu aku tak tahu dia nih main kamera gak. Sekali aku jumpa dia dalam forum pulak. lerrr.. kaki skodeng gak jer.. tapi ni skodeng halal beb.. skodeng guna kamera, merakam keindahan ciptaan Ilahi.

Kebetulan dia ada mengajar di masjid Negeri di Kuantan ni. So, aku ngan Dr Ali ajak la dia TT. best jugak, tapi kesian kat ustaz la.. dia dah femes.. so sket sket ada je orang datang bersalam.

Gitu la lebih kurang dop... lama dok gi ganu...rindu dok ke losong, kedai nasa, pasor chabang, khepok Kak Yah.. ohh..

Comments

Anonymous said…
ooo..ustaz ni saing demo weh..alhamdulillah..