Street Shoot : Banjir di Kuantan

Hari semalam aku dapat tahu air sungai Kuantan dah melimpah. So pagi tadi, lepas selesai urusan kerja aku sket, aku pun keluar mengusung kamera dengan kawan kawan fotografi aku. Kami pergi mencari lokasi banjir disekitar Kuantan, terutamanya di Sungai Isap, Tanah Putih, dan jalan ke Pekan.

Banyak juga rumah yang dinaiki air. Kesian, tiap tiap tahun macam ni. Ni aku rasa nak marah kat orang politik nih. Gambar diatas ialah gambar budak nak cross jalan, tapi air dia tak boleh nak bajet berapa dalam. tensen dia.

Comments

Anonymous said…
hepi besday weh..
tu la..akoo ajak ko fotoshoot naik nuri ko tanak..sampai bera kite hanto² la makanan kat diorang..bapak aku masuk berita dah semalam org komplen makanan tak cukup..
p/s: aku 50/50 nak naik nuri..
kau?
Mekasihhh..

Pehh.. ko tolong kabo ke ayoh ko, tolong hantor bekalan sket ke kg. Purun. Rumoh pok mentua aku dah 4 hari dah takde bekalan letrik, air dan jugak makanan.

p/s: ko carik la likopter lain... nuri aku takmo laaa.. memang la ajal maut tuh kat mana mana, tapi serun tuuuuuu.. hehehe biarlah tak dapat pun aerial shots.