Design Job : Kuliyyah of Nursing IIUM



Alhamdulillah, dapat satu job lagi. Kali ni Kuliyyah of Nursing IIUM lak. Diorang mintak aku buat design website baru diorang untuk 2008 punya. Tadi baru je sekejap aku balik dari present design dan konsep pada diorang. Nampaknya Dean suka dan semua yang duduk dalam meeting tu pun suka. Alhamdulillah.

So, sekarang tunggu je lah. Semalam dapat la sket amik gambo orang kawen. Member en.Ali, Amir. Nasib baik Amir nih happy jer manjang, wife dia pun happy. so gambor pun jadik happy la. Aku rasa takde fotograper yang datang pagi dan tunggu sampai petang pastu cas muroh jer.. tapi takpelah, nih member en.Ali, aku pun buat kerja sambil enjoy. takyah berkira sangat.

hmm.. Esok ada interview kat Kolej Komuniti. Jawatan pensyarah Animasi.. hahahaha.. bleh ke aku nih jadik pensyarah hehehehe.. insya-Allah.. ada rezeki, tak kemana.

oh.. hari nih Birthday aku.. :)

Comments

Unknown said…
Selamat hari jadi .... eh eh ... sungai isap banjir tak
mekasih mekasih.. sg. isap bannjir wooo.. ko tak tengok ker posting banjir aku tuh?