PhotoshopWorld Asia Pacific 2007


FMDC:KLCC Street Shoot

Minggu ni minggu yang agak sibuk buat aku. Bermula dengan kedatangan KukuBesi ke Kuantan untuk menurunkan ilmu 50mm/f1.8 kepada orang Kuantan. Dia nak shoot orang kawin, pada masa yang sama ini first time dia ajak orang tag-along untuk belajar teknik dia. Alhamdulillah, aku dapat join dia dan sekaligus dilantik menjadi komunis grafik markas Kuantan. Dia jugak bagi aku nama baru.. Rejim.

Kemudian aku ke KL untuk menghadiri seminar PhotoshopWorld Asia Pacific 2007 di Mandarin Oriental Hotel. Memang best, mereka tunjuk kelebihan Photoshop CS3 baru plus Extended Version. Memang canggih. Berasap kepala aku dengan idea idea grafik baru yang boleh dibuat dengan CS3 nih. Aku, dRali dengan Dr.Azmi (iKelah) bersama sama ke KL untuk seminar tu. Tau tau ramai juga geng fotopages Malaysia yang datang. So petang tu mereka organize Street Shoot depan air pancut KLCC. Dah semua orang shoot orang lalu lalang, saper nak shoot diorang kan? So aku shoot la gambor diorang tengah mengambik gambo hahaha.

Balik dari KL nih bertimbun dah job menanti.. petang karang nak gi reheasal untuk shooting majlis makan malam Diraja di Istana Pekan. IBBM lak nak magazine ad siap hari ni. Website ada 2.. puhh. alhamdulillah, bleh la aku bayar hutang hutang mana yang patut hehehe.
Posted by Picasa

Comments

Anonymous said…
semoga maju jaya...