Photodictive : Sports

From World Silat C...
Hari ni aku boring sebab dari pagi dok uruskan urusan kerja aku. Hmm.. sekali petang aku gi Office dRAli untuk support satu ex-customer aku. dRali pulok ajak gi menembak pertandingan silat sedunia di stadium SUKPA.

Aku, Captain dan dRali. Masuk ket tempat public spectator, tengok angle tak best. tinggi sangat. So, gi kat pintu bawah.. jeng jeng jeng.. Brader Pertahanan Awam yang jaga kat situ tahan kami. Dari mana? dia tanya.. DrAli selamber je jawab, kami fotografer dari Fotopages Malaysia.. sambil dia angkat la snapang dia.. haa tercengang brader pertahanan awam tuh tengok lens besor. Aku ngan Captain pun ikut sama la angkat senapang tunjuk.. hehehe dia pun bagi masuk. Masuk jer kebetulan ada lak member dRali jadi petugas keselamatan kat situ, haa lesen besor laaa..

Aku pun terus scouting carik gambor yang menarik.. tapi sebab dalam tu gelap, pastu takleh guna flash.. takut pesilat berpinor mate.. so gambor pun banyak noise la sebab guna ISO tinggi. tapi still best.

Antaranya...

From World Silat C...



From World Silat C...



From World Silat C...



From World Silat C...

Comments