Photodictive : Experimental

From Photodictive ...
Semalam hari hujan, aku boring dah.. kamera baru dapat, bateri baru cas, nak buat aper yek? aku dok tunggu ujan berenti tak berenti jugak. Sambil beraya dirumah sedara mara, aku dok usung senapang aku. Semua aku dah kempen suh beli kamera macam aku hahahah (macam la aku beli harga mahal).

Gambar air menitik tuh ialah experiment aku tatkala hujan mencurah curah ke ladang gandum. Aku pakai zoom lens aku tuh. memula nak pakai micro tapi kena cucuh dekat sangat pulak ngan air. dah kena air lens micro aku nih.. cayaaang lens micro ahaksss!. Jadi aku amik la guna zoom. dok jauh sket naaahh.. aku sniper tempat air menitik tuh. kira.. 1..2..3..shoot! klap!.. alamak blur la pulak.. naik speed sket. Kira.. 1..2..3..Klap!.. Haram! gelap pulak dah.. lupa bukak lubang besar sket. sekali lagi.. 1..2..3..Klap! Fuuuuuyyooooooooohh!! terus aku berlari lari anak badak kedalam rumah menunjukkan hasil karya aku pada isteri aku.. hehehe

Kalau korang nak tengok lagi aku nyer experimental, masuk la aku nyer album online tuh. Aku guna picasaweb.. dapat satu Gb free album. Tapi masuk jangan lupa boh komen tau.. rogerr!

Comments