Photodictive : Experimental


From Photodictive ...
Pagi ni aku tengok kabus keluar satu macam keliling rumah aku. Aku bajet dah mesti ada sarang spidey yang tersangkut manik air nih. Jadi aku dengan senapang aku turun la ngan kain pelikat. Mak ngan isteri aku geleng kepala dah.. Pepagi bangun dok mengintai spider mandi muahahaha.


From Photodictive ...
Pastu lepas bosan dah amik mutiara spider, aku beralih lak ke belakang rumah. Sedang aku mencari cari subjek, datang la subjek berbulu nih.. hah? bukaaaaannn.. bukan ayah aku... Subjek berbulu itu ialah Kucing adik aku hehehe.. nama dia Bitty. Emm.. nasib ko la jadik target aku pagi nih.

Aku tengok ni dalam pukul 10pagi tadi nampak langit biru cantik giler.. tapi aku takde subjek la. Lagipun aku tak belajar lagi ngan dRali pasal ambik gambo langit nih. hmmm.. jadi ke dok gi bukit freser esok.

Comments