Hmm.. Blog aku..

Tiba tiba malam ni aku terasa nak menulis blog. lepas aku tengok video pasal freedom of speech yang diperjuangkan oleh JeffOoi dan RockyBru, tetiba jer terasa macam nak memblog jugak. Aku bukan journalist, juga bukan seorang penaip dokumen rasmi atau kerani pusat inkubator. Tetapi jejari aku ni rasa nak mula menaip tentang apa yang aku jumpa, tengok, rasa, feeel...

boleh ker? apasal takleh?

Aku juga akan mula menaip pasal apa yang aku faham pasal kecintaan aku pada keISLAMan. Memang banyak yang aku tak faham. Tapi, bodoh bodoh aku ni rupanya ada lagi orang lagi bodoh dari aku. Jadi untuk mengkelasifikasikan orang bodoh tahap aku dan orang yang lebih bodoh dari aku, maka aku akan tulis...

apa yang menggalakkan aku untuk menulis? err.. menaip? hmm Keretamayat? ko punya pasal la ni. Walaubagaimanapun aku menulis bukan kerana nama, bukan juga kerana aku panel panatia PMR bahagian Karangan Bahasa Melayu. Aku menaip kerana... aku dengki!

Comments

hamka said…
HE HE HE...

he he he..

HA HA HA!
MIddkA1 said…
HAhahahahahaahah....

KO same la mcm aku... Aku pun br nak start... Tp ingat nak post entry bulan may nie... Hehehe...